Until You (直到妳出現) 夏恩華德

2010052719:46

有太多人詢問這首歌了,所以我PO出來,讓大家聽聽這首動人心弦的好歌。

 
    

 

until the oceans all run dry,

直到海洋都乾涸了

until the stars fall from the sky

直到星星從天上掉下來

even if words don't seem to rhyme,

 即使那些詞句不再押韻

I'll be addicted to your smile

我會沉浸在你的微笑中

and if the wind blows out the sun,

如果風吹出太陽

I'll still believe you are the one

我仍然相信你是那唯一

no matter what we're going through,

不管我們正在經歷什麼

I'll plan to spend my nights with you

我將與你共度一夜

I promise you my heart won't fade

我答應你我的真心不會褪色

I swear to you my soul always,

我向你發誓我的靈魂不會改變

it isn't hard to understand

 這不難理解

you're making me a better man

 你讓我成為一個更好的人

baby my love will say it all,

寶貝我的愛會說明一切

I'll always catch you when you fall

當你落下我將永遠抓緊你

and if the hard times get too much,

 如果有太多艱難的時候

I'll still be craving for your touch

我還是渴望你的觸摸

I promise you my heart won't fade

 我答應你我的真心不會褪色

I swear to you my soul always,

我向你發誓我的靈魂不會改變

it isn't hard to understand

這不難理解

you're making me a better man

你讓我成為一個更好的人

I dedicate my world, i dedicate my all

我將我的世界獻給你,我奉獻出我的一切

for every moment, you're leaving me breathless

 為了每一刻,你離開我,我會無法呼吸

I dedicate my touch, forever's not enough

我獻出我的感覺,永遠都不夠

I wanna hold on, i just wanna hold on to you

我想等一等,我只想緊握你

I promise you my heart won't fade

我答應你我的真心永不褪色

I swear to you, i swear to you my soul(always)

我向你發誓我的靈魂不會改變

ooh, it isn't hard to understand

這不難理解

you're making me a better man

 你讓我成為一個更好的人

it isn't hard to understand

這不難理解

you're making me a better man

你讓我成為一個更好的人

 

蜜雪